Optymizm: drugie podejście
Mimo spadku inflacji i odblokowania środków KPO miniony rok nie przyniósł, jak się spodziewano, większych zmian we współpracy na linii klient – agencja. Po raz kolejny najważniejszym czynnikiem określającym dobrostan agencji reklamowych i mediowych pozostawała wielkość budżetów przeznaczanych na komunikację marketingową.
Prognozy makroekonomiczne na ten rok pozwalają agencjom komunikacyjnym mieć nadzieję na nieco stabilizacji finansowej i możliwość szybszego rozwoju. W 2025 roku rynek komunikacji liczy na to, że wraz ze wzrostem gospodarki zelżeje presja marketerów na efekt, a agencje będą mogły się skupić na tworzeniu wielkich idei i oryginalnych przekazów.
Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o wyniku firm reklamowych obejmuje agencje reklamowe i mediowe. Raport koncentruje się na analizie kilkudziesięciu najważniejszych graczy na rynku
„Panorama Reklamy” to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, ich kompetencjach i doświadczeniu.
To pożyteczne narzędzie dla wszystkich tych, którzy na co dzień współpracują z firmami od komunikacji, zwłaszcza tych, którzy chcą taką współpracę rozpocząć, poszerzyć lub w istotny sposób przemodelować. Może być także pomocne dla samych agencji i wskazać im kierunki rozwoju ułatwiające rynkowy sukces, ale też może przestrzec przed błędami konkurencji. Opisując każdą z agencji, pokazujemy bowiem kierunki jej rozwoju, jakich inwestycji już dokonała, jak budowany jest jej zespół – i jak to wszystko znajduje odzwierciedlenie w jej biznesie i w dokonaniach kreatywnych. O tych ostatnich piszemy m.in. przez pryzmat sukcesów odniesionych na polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Każda prezentacja zawiera opis najważniejszych wydarzeń i zmian w danej firmie, które zaszły w niej od 2023 roku, czyli od poprzedniej edycji „Panoramy Reklamy”. Dodatkowo dzielimy się z Państwem oceną każdego opisywanego podmiotu, wyrażoną liczbą przyznanych punktów i ewentualnym tytułem.
It's very easy to start using Tivo. You just need to fill out and submit the Sign Up Form and you will receive access to the app.
It's very easy to start using Tivo. You just need to fill out and submit the Sign Up Form and you will receive access to the app.
It's very easy to start using Tivo. You just need to fill out and submit the Sign Up Form and you will receive access to the app.