„Panorama Reklamy” to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, ich kompetencjach i doświadczeniu, a także o tym, jak agencja dostosowała swoje umiejętności i zakres oferowanych usług do roku pandemii.
Opisy agencji są poprzedzone analizą rynku, zjawisk i trendów, które pojawiły się wraz z trudnym, pandemicznym rokiem 2020. Teksty poruszają takie zagadnienia, jak m.in.: oszczędności (gdzie ich szukano i jakie skutki to wywołało), praca zdalna (plusy i minusy), zmiany na rynku zatrudnienia, relacje klient – agencja (czyli przetargi, płatności), kwestie transformacji digitalowej (tak po stronie samych agencji, jak i ich klientów i wreszcie – konsumentów), dynamiczny rozwój e-commerce. Staramy się też w nich poszukać odpowiedzi na pytania, jak będzie wyglądała nowa rzeczywistość biznesowa, kiedy okaże się, że tymczasowe rozwiązania nie wystarczą, bo sytuacja przestała być tymczasowa? I czym tak naprawdę może być ta nowa, postcovidowa normalność.