ROCZNY RAPORT O RYNKU FIRM REKLAMOWYCH

alternative

Nagrody

alternative

Klienci

alternative

Zatrudnienie

alternative

Dane finansowe

alternative

Plany na 2022 rok

ANALIZA I OCENA

największych graczy na rynku



Drugi rok pandemii pokazał, że rynek reklamowy jest wrażliwy na zmiany w gospodarce, ale też coraz lepiej do nich przygotowany. W tegorocznej edycji Panoramy Reklamy przedstawiamy najważniejsze trendy, jakie wyłoniły się w czasie głębokiej transformacji agencji reklamowych i mediowych, oraz procesy zachodzące w znacznie przyśpieszonym tempie spowodowane konsekwencjami Covid 19.




Dowiedz się więcej
alternative
alternative
Nowe okoliczności sprawiły, że przyszłość reklamy to dziś temat numer jeden branżowych dyskusji. Choćby znalezienie talentów nabrało nowego wymiaru w czasach pracy hybrydowej. Jednocześnie pracy i nowych wyzwań jest coraz więcej. Ciekawi mnie, jak branża sobie z tym radzi, a  „Panorama Reklamy” nigdy nie pomija istotnych dla branży kwestii. Jak pomocny kompas pomaga trzymać się właściwego kursu.
Marcin Gaworski, CEO & partner 180heartbeats + Jung von Matt
alternative
„Panorama Reklamy” to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, o ich kompetencjach i doświadczeniu. To praktyczne narzędzie dla tych, którzy współpracują z firmami od komunikacji, chcą taką współpracę rozpocząć, poszerzyć lub przemodelować.
Agata Małkowska-Szozda, szef działu redakcji marketing i reklama „Press”
alternative
„Ilość nagród w tym roku przekroczy ilość kampanii reklamowych” – brzmi branżowy dowcip roku. Z ogromu ilości informacji o nagrodach, konferencjach, prelekcjach, live'ach, podcastach paradoksalnie tworzy się nieczytelny obraz, z kim współpracować, komu zaufać, która firma spełni oczekiwania. I właśnie dlatego „Panorama Reklamy” jest ważną publikacją. Stanowi esencjonalne źródło wiedzy o rynku reklamy, prezentujące kondycję najważniejszych firm w naszej branży, które może pomóc w uporządkowaniu wiedzy.
Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska zarządu / partnerka Media People
alternative
„Panorama Reklamy” od lat jest kierunkowskazem dla osób poruszających się w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Bezstronną analizą rynku agencyjnego, która często daje impuls do zmian. Z kolei marketerom daje możliwość znalezienia partnera, który sprawdzi się w budowaniu silnych marek w dzisiejszym postpandemicznym świecie.
Krzysztof Mocek, head of creative line w Denstu Polska & CEE, CEO Isobar Polska
alternative
„Panorama Reklamy”, która podsumowuje każdy kolejny rok, jest dla mnie zawsze kompleksowym i inspirującym przedstawieniem głównych trendów, najważniejszych zmian, pozycji poszczególnych graczy. Ta kompleksowość podejścia jest ważna w świecie zacierających się granic kompetencji – z jednej strony rosnącej specjalizacji, a z drugiej rosnącej konkurencyjności wszystkich ze wszystkimi. Warto patrzeć szeroko, pomaga w tym ta rzetelna publikacja.
Ewa Góralska, Managing Director Mediahub
alternative
„Panorama Reklamy spełnia dwie zasadnicze funkcje. 1. wjeżdża na ambicje managerom w agencjach komunikacji marketingowych. 2. daje jasną informację kleintom, które agencje są najbardziej ambitne i swoje ambicje przekładają na ich biznes. Ta kombinacja sprawia, że staje się bardzo użyteczna publikacja dla obydwu stron."
Maciej Klaś Chief Business Officer GPD
alternative
alternative

Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o wyniku firm reklamowych, obejmuje agencje reklamowe i mediowe. Raport koncentruje się na analizie kilkudziesięciu najważniejszych graczy na rynku


ZOBACZ WYNIKI

DLACZEGO PANORAMA REKLAMY?


„Panorama Reklamy” to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, ich kompetencjach i doświadczeniu.

To pożyteczne narzędzie dla tych, którzy na co dzień współpracują z firmami od komunikacji, a szczególnie dla tych, którzy chcą taka współprace rozpocząć, poszerzyć lub w istotny sposób przemodelować. Może być także pomocne dla samych agencji i wskazać im kierunki rozwoju ułatwiające rynkowy sukces, jak też przestrzec przed błędami konkurencji. Opisując każdą z agencji, pokazujemy bowiem, jakie są kierunki jej rozwoju, jakich inwestycji już dokonała, jak budowany jest jej zespół - i jak to wszystko znajduje odzwierciedlenie w jej biznesie i w dokonaniach kreatywnych. O tych ostatnich piszemy m.in. przez pryzmat sukcesów odniesionych na polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Każda prezentacja zawiera opis najważniejszych wydarzeń i zmian w danej firmie, które zaszły w niej w 2021 roku, czyli od poprzedniej edycji "Panoramy Reklamy". Dodatkowo dzielimy się z Państwem oceną każdego opisywanego podmiotu, wyrażoną poprzez liczbę przyznanych punktów i ewentualny tytuł.