ROCZNY RAPORT O RYNKU FIRM REKLAMOWYCH

alternative

Nagrody

alternative

Klienci

alternative

Zatrudnienie

alternative

Dane finansowe

alternative

Plany na 2023 rok

ANALIZA I OCENA

największych graczy na rynku



Rynek komunikacji ma za sobą rok trudniejszy, niż przewidywano. Wojna w Ukrainie i jej konsekwencje oraz inflacja i spowolnienie gospodarki wymusiły na agencjach rewizję strategii działania. Odrobienie strat spowodowanych pandemią i zmiany w modelu pracy, co również jest jej rezultatem, okazały się trudniejsze, niż zakładano. Mimo to rynek urósł.




Dowiedz się więcej
alternative
alternative
Cykl życia branży reklamowej wyznacza się w sezonach. Wiedzą to wszyscy doświadczeni gracze, ale nie wszyscy gracze zdają sobie sprawę, jak plasują się w tabelach. "Panorama Reklamy" to najważniejsze zestawienie wyników i osiągnięć w przejrzystej i bezstronnej formie. To materiał dla nas samych, a przede wszystkich okno wystawowe dla naszych obecnych i przyszłych klientów.
Dawid Kaźmierczak, Co – Founder & Chief Content Officer w Polot
alternative
„Panorama Reklamy" zbiera informacje o najważniejszych przedstawicielach branży reklamowej. Są to dostępne w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, ich kompetencjach i doświadczeniu. Informuje o zmianach personalnych i inwestycjach w nowe narzędzia i usługi, jakie miały miejsce w minionym roku. Ocenia kondycję każdego z opisywanych podmiotów zarówno przez pryzmat wyników finansowych, jak i zmian w portfolio oraz sukcesów odniesionych na polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Wszystkie informacje są podane w przejrzysty i ujednolicony sposób, by każdą agencję można było ocenić indywidualnie oraz na tle całego rynku.
Agata Małkowska-Szozda, szef działu redakcji marketing i reklama „Press”
alternative
Panorama Reklamy to świetny barometr reklamowego życia w Polsce. Łatwo sprawdzić, kto miał dobry rok, kto ma przed sobą perspektywy, a którą agencję lepiej omijać z daleka. Idealne kompendium dla tych, co zjedli zęby w marketingowej branży jak i dla tych, którzy wciąż się w nią wgryzają mleczakami.
Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine
alternative
"Panorama Reklamy" otwiera rok w polskiej branży reklamowej. Profile agencji rzetelnie zweryfikowane przez zespół redakcyjny, przekrojowy komentarz i spojrzenie na nadchodzące wyzwania. Co ważne, publikacja trafia na pulpity marketerów i do szuflad w działach zakupów, więc mocno pracuje przez kolejne miesiące. Warto!
Michał Ryszkiewicz, managing partner Kamikaze Altavia Group
alternative
Agencje mediowe tworzyły przez ostatnich kilkanaście lat niezwykle żywy i szybko zmieniający się segment. Digitalizacja świata, w tym świata mediów, oznaczała dla nas przebudowę biznesów, wiele szans i wyzwań. Cieszę się, że "Press" dostrzega i uwiecznia w swoich dorocznych raportach nasz ciekawy rynek.
Paweł Gala, CEO Wavemaker Polska
alternative
alternative

Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o wyniku firm reklamowych, obejmuje agencje reklamowe i mediowe. Raport koncentruje się na analizie kilkudziesięciu najważniejszych graczy na rynku


ZOBACZ WYNIKI

DLACZEGO PANORAMA REKLAMY?


„Panorama Reklamy” to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i porównywalne informacje o agencjach reklamowych i mediowych, ich kompetencjach i doświadczeniu.

To pożyteczne narzędzie dla tych, którzy na co dzień współpracują z firmami od komunikacji, a szczególnie dla tych, którzy chcą taką współpracę rozpocząć, poszerzyć lub w istotny sposób przemodelować. Może być także pomocne dla samych agencji i wskazać im kierunki rozwoju ułatwiające rynkowy sukces, jak też przestrzec przed błędami konkurencji. Opisując każdą z agencji, pokazujemy bowiem, jakie są kierunki jej rozwoju, jakich inwestycji już dokonała, jak budowany jest jej zespół - i jak to wszystko znajduje odzwierciedlenie w jej biznesie i w dokonaniach kreatywnych. O tych ostatnich piszemy m.in. przez pryzmat sukcesów odniesionych na polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Każda prezentacja zawiera opis najważniejszych wydarzeń i zmian w danej firmie, które zaszły w niej w 2022 roku, czyli od poprzedniej edycji "Panoramy Reklamy". Dodatkowo dzielimy się z Państwem oceną każdego opisywanego podmiotu, wyrażoną poprzez liczbę przyznanych punktów i ewentualny tytuł.