Wyniki - agencje mediowe


SUKCES ROKU

VALUE MEDIA

Według badań Nielsena Value Media mogło pochwalić się najwyższym wśród agencji mediowych w Polsce poziomem satysfakcji klientów, dla których pracuje. Dzięki wygraniu kilkunastu przetargów agencja osiągnęła rekordowe wyniki finansowe, co przełożyło się na zwiększenie zatrudnienia o 41 osób. Rozpoczęła współpracę m.in. z Grupą CCC, dla której koordynuje zakup mediów w Polsce i na 13 rynkach europejskich, wygrała przetargi Orange, Komfortu i Hebe (zakup mediów w Polsce i Czechach), jej klientem został też Trefl.

alternative

SKUTECZNOŚĆ ROKU

PERFORMICS

Agencja zdobyła w 2022 roku dziesięciu nowych klientów, tracąc tylko dwóch. Jej największym sukcesem było pozyskanie zlecenia na obsługę kampanii digitalowych firmy 3M na rynkach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Nawiązała też współpracę m.in. z Karcherem, Carrefourem i siecią Obi. Nowe budżety to m.in. efekt rozwinięcia kompetencji w obszarze kompleksowej obsługi e-commerce klientów. W rezultacie ubiegłoroczne przychody Performicsu miały być o jedną piątą wyższe od tych z 2021 roku.

alternative

ZAUFANIE ROKU

UM

W 2022 UM nie straciła ani jednego klienta, za to zaczęła współpracę m.in. z firmami Bethesda, Bob Snail i Flower Coalition of Holand. Jednak największy jej ubiegłoroczny sukces to stworzenie hubu strategicznego dla marki Dyson – odpowiada on za działania mediowe producenta w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W efekcie w 2022 roku zatrudnienie w UM zwiększyło się o 45 osób. Agencja przewiduje, że jej ubiegłoroczne przychody były o 26 proc. większe od tych uzyskanych w 2021 roku.

alternative

WYNIK ROKU

ZENITH

Agencja skupiła się w 2022 roku na rozbudowie centrów obsługi międzynarodowej, co przełożyło się na niemalże 31-proc. wzrost przychodów w porównaniu z 2021 rokiem. Wśród kluczowych projektów agencji znalazły się wsparcie mediowe debiutu platformy streamingowej Disney+ na pięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i ekspansji zagranicznej Lotte Wedel. Swoje budżety powierzyły jej w ub.r. m.in. Adamed, Miya, Animex Food, Aventus, Żabka Polska (dla dwóch marek), Delio, Bonduelle i USP Zdrowe.

alternative